۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد:

ادامه تمرینات خیبر در خرم‌آباد/ بازیکنان خوبی جذب تیم کرده‌ایم

ادامه تمرینات خیبر در خرم‌آباد/ بازیکنان خوبی جذب تیم کرده‌ایم

خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با اشاره به تمرینات تیم در خرم‌آباد گفت: خوشبختانه توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن عاشوری در سخنانی آخرین وضعیت تیم خیبر قبل از شروع مسابقات را تشریح و اظهار داشت: همکاری بنده با باشگاه خیبر از آخر فصل قبل به درخواست مالک باشگاه خیبر شروع شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قرار شد مسابقات در ۱۵ مهر شروع شود، یک برنامه کامل برای جذب بازیکن، اردوهای پیش فصل، تمرینات مقدماتی و آماده‌سازی تیم به باشگاه تحویل دادیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد به شروع تمرینات خیبر اشاره کرد و افزود: تمرینات تیم از ۱۵ مرداد ماه شروع شد که طی شش هفته، پنج مرحله حضور در اردوی تهران و یک مرحله در اردوی بابلسر، مطابق با برنامه ریزی پیش رفتیم و بر خلاف برخی شایعات مبنی بر تعویق بازی‌های اول فصل خوشبختانه تعویق آن چنانی نداشت و تیم با آمادگی کامل وارد مسابقات می‌شود.

عاشوری در خصوص جذب بازیکنان تیم بیان کرد: تیم با همکاری بنده و شخص مالک باشگاه بسته شد، سیاست‌های باشگاه بر اساس این بود که در درجه اول و تا جایی که امکان دارد بازیکنان لر تبار جذب کنیم، خوشبختانه توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و وقت کافی برای انجام بازی‌های تدارکاتی داشتیم و خوشبختانه تیم هم شرایط خوبی دارد.

وی تصریح کرد: طی این هفته وارد شهر خرم آباد شدیم و این چند روز روی شرایط بدنی بازیکنان کار شده تا تا با آب و هوای خرم‌آباد تطبیق داده شود.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد اضافه کرد: سعی می‌کنیم در صورت فراهم شدن شرایط، تیم به صورت متمرکز و ۱۰۰ درصدی تمرینات خود را در خرم‌آباد دنبال کند، مگر در صورت نیاز و با توجه به اینکه برای حضور در برخی مسابقات نیاز به دو پرواز است در تهران هم اردوهایی داشته باشیم.

عاشوری بیان داشت: تیم خیبر یک تیم ریشه دار است که قدمت حدود چهل سال دارد و توانست بازیکنان خوبی از جمله وحید امیری تحویل فوتبال کشور دهد در مجموع خطه لرستان خطه ورزشی خیزی است.

وی در خصوص هواداران خیبر عنوان داشت: هواداران سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند و هواداران خیبر حتی زمانی که تیم در لیگ ۲ حضور داشت، استادیوم را پر و حمایت همه جانبه از تیم داشتند، امیدواریم هر چه زودتر شرایط نرمال کشورمان شود و درهای استادیوم به روی تماشاگران باز شود، انرژی که هواداران می‌توانند به بازیکنان تزریق کنند هیچ مربی نمی‌تواند تزریق کند.

کد خبر 5327490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha